ميگن شيشهها حافظه دارن! يعنی هر ضربهای که به شیشه بزنی، تو خودش جمع ميكنه! واسه همينه که بعضی وقتا بی دليل و با یه ضربهی كوچيک ميشكنه.. حكايت دل ما آدماست️
هیچوقت خودتونو با جمله"دوستم داشت" گول نزنید. آدم کسی رو که دوست داره اذیت نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره رها نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره تنها نمیذاره. آدم کسی رو که دوست داره رو گریه نمیندازه. آدم کسی رو که دوست داره خسته نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره آزار نمیده. آدم کسی که دوست داره رو نمیزاره خم به اَبروش بیاد پس الکی خودتونو گول نزنید.️