همونجاکهشـــــاملو میگه: که اشـــــکها را پشـــــت لبخندی مخفی میکنیم که خیلی درد میکند ، و هیچکس نمیفهمد... ما را درد همین نفهمیدن میکشــــــد، نه زخمها...❤️🩹🕊️
میگم نگران نیستم ، همه چیز درست میشود ؛ آب ریخته روی زمین جمع نه ولی خشک میشود، قلب شکسته خوب نه اما ترمیم میشود و هنوز هم میتوان در گلدان شکسته گل کاشت... ️