متن کوتاه بی تفاوتی و سردی و بی حسی نسبت به افراد و خانواده و دوست و همسر, اطرافیان عشق/ متن های در مورد بی تفاوتی و بی توجهی به یار و زندگی و ..بصورت گلچین شده و کوتاه مناسب بیو تلگرام اینستاگرام واتساپ و ..
دلم برات تنگ شده ، نمیتونم تظاهر کنم خوبم ولی بدجور دارم سعی میکنم اینکه به روم نیارم اینکه جلو بقیه اشکام سرازیر نشه حتی تو مدرسه مهمونی میشم یه درونگرا که با تعدادی از افراد راحته ولی بازم جلو همونا نمیتونم خود واقعیمو نشون بدم چون اون خود واقعیم بدجوری صدمه دیده نمیتونم از قلب دردم بگم نمیتونم از مشتم بگم که به دیوار میخوره نمیتونم از اشکام بگم نمیتونم ولی همچنان سعی میکنم قوی باشم و این درد داره...️
اگه بخوای حقتو بگیری ، قضاوت میشی! اگه ساکت باشی ، قضاوت میشی! اگه راه راستو بری ، قضاوت میشی! اگه کج بری قضاوت ، میشی! اینجا چیزیو که خوب بلدن قضاوت کردنه تو هر راهیو بری قضاوت میشی مهم نیست چیکار داری میکنی ، چطور زندگی میکنی تحت هر شرایطی قضاوت میشی! تو راهیو برو که عقل و دلت میگن درسته! مهم اینه که وجدانت آسوده باشه.️
گاهی کودک باش.. جدی بودن را فراموش کن..! بزرگتر ک میشوی، زیباتر سخن میگویی.. ولی احساس و طراوت را از دست میدهی».. کودک بودن کوچک بودن نیست.. «لذت بردن است»️