متن کوتاه بی تفاوتی و سردی و بی حسی نسبت به افراد و خانواده و دوست و همسر, اطرافیان عشق/ متن های در مورد بی تفاوتی و بی توجهی به یار و زندگی و ..بصورت گلچین شده و کوتاه مناسب بیو تلگرام اینستاگرام واتساپ و ..
دیدی وقتی خیلی گریه میکنی، دیگه گریه ات نمیگیره؟ دلیل علمی داره، چون بعد از کلی گریه کردن دیگه بدنت بی حس میشه، اینقدر بی حس میشه که دیگه گریه کردن بی معنی میشه و تنها کاری که بدن بعدش انجام میده، فکر کردنه. بدنت خیلی دوستت داره؛ بی حست میکنه که آروم بشی و به جای گریه کردن فکر کنی. مراقب خودت باش هیچکس بیشتر از بدنت بهت اهمیت نمیده، توام مراقبش باش.️
هیچوقت خودتونو با جمله"دوستم داشت" گول نزنید. آدم کسی رو که دوست داره اذیت نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره رها نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره تنها نمیذاره. آدم کسی رو که دوست داره رو گریه نمیندازه. آدم کسی رو که دوست داره خسته نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره آزار نمیده. آدم کسی که دوست داره رو نمیزاره خم به اَبروش بیاد پس الکی خودتونو گول نزنید.️
من به جایی رسیدم که دیگه برام مهم نیست آدمای مهم زندگیم ترکم کنن ، دیگه مهم نیست نادیدم بگیرن ، حتی دیگه مهم نیست با حرفام دلشونو بشکونم بلاخره شدم اون آدمی که میخواستم ، همونی که هرچقدر براشن براشونه ، بلاخره تونستم غرور خودمو حفظ کنم ، دیگه مهم نیست تنها باشم یا دورم شلوغ باشه ، مهم نیست چطور باهام رفتار کنی چون دیگه برای هیچکدومتون کمترین اهمیتی قائل نیستم ، و چقدر از منِ الان راضیم . ️