حس میکنم افتادم داخل یه مرداب..
تاریکه،سرده،ترسناکه و
هیچ هوایی نیست
داره خفم میکنه
ولی من چشمامو بستم و هیچ تلاشی نمیکنم تا خودمو نجات بدم
توی مغزم هی به خودم میگم حرکت کن لعنتی
دارم به خودم التماس میکنم که یه تکونی بده به خودش...
ولی انگار دیگه جسمم باهام همکاری نمیکنه
و انگار دیگه روحمم خسته شده...️
تاریکه،سرده،ترسناکه و
هیچ هوایی نیست
داره خفم میکنه
ولی من چشمامو بستم و هیچ تلاشی نمیکنم تا خودمو نجات بدم
توی مغزم هی به خودم میگم حرکت کن لعنتی
دارم به خودم التماس میکنم که یه تکونی بده به خودش...
ولی انگار دیگه جسمم باهام همکاری نمیکنه
و انگار دیگه روحمم خسته شده...️
5.0
غمگین تنهایی خسته زندگی بی تفاوت