متن کوتاه بی تفاوتی و سردی و بی حسی نسبت به افراد و خانواده و دوست و همسر, اطرافیان عشق/ متن های در مورد بی تفاوتی و بی توجهی به یار و زندگی و ..بصورت گلچین شده و کوتاه مناسب بیو تلگرام اینستاگرام واتساپ و ..
عشق مثل یه بیماری میمونه که تو هر آدمی یجور بروز میکنه، یکی بدبین میشه،یکی مهربون میشه، یکی غمگین میشه، یکی هم از ترس واگیر دار بودن رها میکنه و میره.️
بله، آدم افسردهای هستم. همیشه دهانم را میبندم. غالباً دوست دارم از اتاق پُر از جمعیت، به بیرون بروم. ممکن است به دیگران مهربانی کنم، اما اغلب نمیتوانم کوچکترین دلیلی برای مهربانی کردن به آنها بیابم. مردم آنقدر موجودات درخشانی نیستند که ارزش داشته باشد آدم بخاطر آنها به دردسری بیافتد.️