متن کوتاه بی تفاوتی و سردی و بی حسی نسبت به افراد و خانواده و دوست و همسر, اطرافیان عشق/ متن های در مورد بی تفاوتی و بی توجهی به یار و زندگی و ..بصورت گلچین شده و کوتاه مناسب بیو تلگرام اینستاگرام واتساپ و ..
اگر میتوانستم خودم را از پنجره پرت میکردم "این زندگی سگی"آقای کامو زندگی را خوب توصیف میکند. چند روزیست که زندگی نمیکنم شاید ماه ها شاید سال هاست،یادم نمی آید آخرین بار چه موقع کاملا راضی بودم، قبول نمیکنم اگر بگویید زندگی هیچگاه راضی کننده نیست من بیاد دارم زمانی از زندگی را، در آن راضی و خوشحال بودم احساس زنده بودن، امید و امیدواری. ۱۴۰۳/۹/۲۷ باز هم به خودکشی فکر کردم،قبلا حتی به ذهنم هم نمیرسید.️
میگن تو خواب حرفا ملکه ذهن میشه میخوام ملکه ذهنت بشه حرف هام، میخوام بدونی تورو بیشتر از خودم دوست دارم میخوام بدونی انقدر عاشقتم که حتی خودتم باورت نمیشه،و این احساسان رو فقط با یک بوسه عمیق روی لب های خوش فرمت،لب هایی که هیچوقت طعم شیرینش را نچشیدم میتوانم نشان بدهم...️