باشـد که هـمـواره `خـوشـی` در خـانهات را بزند و مـهـمـان خانهات شود و نان و نمکت را بخورد و خـوبــ نمک گیر شود و بـمـانـد و بـمـانـد و بـمـانـد و هـرگـز و هـرگـز نـرود .️
دیگه فقط بختیاریا رو قبول دارم.. لجبازن ولی مهربونن.. زیبان اما وحشین.. ذات دارن اما واس ادمش.. ادمایین ک اگه عاشق شن تا تهش میمونن.. کسایین ک بیوفایی تو ذاتشون نیس.. ب سلامتی بختیاریا🥂😅