- و آدم میتوانست بخندد و مُرده باشد . راه برود و مُرده باشد . غذا بخورد و مُرده باشد . آدم میتوانست سالها از خود علائمِ حیاتی نشان بدهد ، اما مُرده باشد :))!🖤'🕯' ️
بگم به سلامتی چی...؟؟ به سلامتی روزگار که پیرم کرد...!؟ سلامتی زندگی...!؟؟ که هیچجوره باهام راه نیومد... سلامتی دل بزرگم...!؟؟ که شکست و هزار تیکه شد.... سلامتی چشام...!؟؟یکیش اشکه یکیش خون... سلامتی دستم...!؟؟ که نمک نداره... سلامتی آدمای اطرافم...!؟؟ که هیچکدومشون دوسم ندارن... سلامتی چی...!؟؟؟ بزار بگم سلامتی قبرم.... که با همه بدبختیم بلاخره یه روز، تموم وجودمو تو آغوش میکشه...🖤🙂🦋 ️
یادَت باشد روزِگار میچَرخَد قُدرَت ، خوشی و ذَلیلی هم بین انسانها میچرخد روزی کسانی به رویَت هفت تیر میکِشَند که در طول عُمرِشان کِبریت هم روشَن نکرده اند…! ️