ما کوردا یه قسم داریم که میگیم:
«و گیس دالگم قسم🥹»
«یعنی به مو های مادرم قسم»
و بالاتر از این قسم در دنیای ما نیست... ️
«و گیس دالگم قسم🥹»
«یعنی به مو های مادرم قسم»
و بالاتر از این قسم در دنیای ما نیست... ️
5.0
غمگین مهربانی خانواده به سلامتی مادر