یه مرحله از زندگی هست که بهش میگن: "بی تفاوتی ناشی از صبر بیش از حد" اینجوریه که دیگه مثل گذشته واسه نبودن ها بیقراری نمیکنی،بابت دیر جواب دادن ها ناراحت نمیشی،حساسیت هات کمتر میشه،حسودی کردنات کمرنگ تر میشه و قبول میکنی که؛ [گاهی وقتا آدمارو باید با لیاقتشون تنها بذاری.]😉️