#ویکتور هوگو چقدر قشنگ میگه: تمام آن چیزی که دربارهی تو در سرم هست، دهها کتاب میشود. اما تمام چیزی که در دلم هست، فقط دو کلمه است: دوستت دارم...🕊❤🌿! ️
قبلنا فک میکردم کسی مناسبه که همه معیارامو داشته باشه اما ب مرور متوجه شدم اونی مناسبه ک برا بودنم ارزش قائل باشه و تلاش کنه اوایل فک میکردم عشق ینی همیشه حالت باهاش خوب باشه اما ب مرور متوجه شدم عشق ینی تو حال بدت جا نزنه اوایل فک میکردم تا نیمه گمشدمو پیدا کنم زود عاشقش میشم اما الان متوجه شدم عشق ساختنیه ن پیدا کردنی(:🧘♂️️
‹ تو دقیقا همون قسمت قشنگ زندگیِ منی که همیشه به وجودش میبالم ؛ تو همون یه نفری هستی ک دلم میخواد پا به پاش پیر بشم ؛ تو همون یاری هستی ک شهریار میگه بدون وجودش شهر ارزش دیدن نداره ! تو آغاز و انتهایِ منی ؛ یه جوری ک بند بندِ وجودم دیوونهوار تو رو میپرسته ! آرومِ جونِ من ؛ تو خوش قلب ترین آدمِ دنیایی و قطعا خدا خیلی منو دوس داشته که تورو بهم داده ؛ )♥︎' ›️
-دیدنش حال مرا یک جور دیگر میکند حال یک دیوانه را دیوانه بهتر میکند در نگاهش یک سگ وحشی رها کرده و این جنگ بین ما دوتارا نا برابر میکند حالت پیچیده مویش شبیه سرنوشت عشق را بر روی پیشانی مقدر میکند...!️