﮼𒌒֓֓֓عـشقٖجاٰنم💕➪ بہ اندازهۍ تعداد ثانیہهایۍ کہ عمر کردم بہ اندازهۍ تعداد تپشاۍ قلبم تو کل زندگیم🫀" بہ اندازهۍ تعداد نفسایۍ کہ کشیدم براۍ زنده موندن🫁" بہ اندازهۍ قدمایۍ کہ برداشتم براۍ راه رفتن بہ اندازهۍ کل شناۍ ساحلاۍ روۍ زمین🌊" بہ اندازهۍ رز سفیدایۍ کہ وجود دارن، بہ اندازهۍ زیبایۍ پروانہهاۍ رنگارنگ🦋" بہ اندازهۍ تمومِ آدمایۍ کہ دوستدارن و دوسِتندارن، دوسِتدارم دلبر🫶🏼" ️
من هیچگاه گریه نمیکنم؛ چون اگر اشک میریختم آذربایجان شکست میخورد و اگر آذربایجان شکست میخورد، ایرانزمین شکست میخورد... اما در مشروطه دو بار آن هم در یک شب اشک ریختم. حدود 9 ماه بود تحت فشار بودیم بدون غذا، بدون لباس. از قرارگاه بیرون آمدم. چشمم به یک زن افتاد با یک بچه در بغلش. دیدم که بچه از بغل مادرش پایین آمد و چهار دست و پا رفت به طرف بوته علف، علف را از ریشه درآورد و...️