شاید تهمهن روخسارن تیک بدات تالی قژن سپی بکات لرزه بخاته دسمان دسلاتی سالانمان نهله جوانی مان لی بستینه بلام او شتی که تیک ناچه چه به پیری چه به جوانی دلی انسانکانه عشق گر عشقکی راستقینه بیت نه تکراری دبت نه له یاد دچیت نه تک ددره
عشق من...💕 هزاران بار بهت گفتم ، بازمیگم...✨ دوستت دارم ، نه زیاد ، نه خیلی زیاد ، دوستت دارم به اندازه ی تمام دوستت دارم های گفته شده و گفته نشده ی این دنیا...❣ من با تو مفهموم عشق واقعی رو فهمیدم اینو بدون بی تو این زندگی هیچ ارزشی نداره... میدونم تو این مدت سختی زیادی کشیدیم دوری تحمل کردیم و قهر کردیم ولی بدون...🙃 تو این مدت فقط عاشق تر شدم و عاشق ترم میشم و این عاشق شدن تمومی نداره... من همیشه کنارتم️