#کپشن_تولد 🤍🥥 امسال برای من خیلی سال خوبی بود با تموم حال بدیاش، چون با تو آشنا شدم و شدی بهترین رفیقم.✨ شدیم یه روح تو دوتا بدن👻 باهم خندیدم، گریه کردیم، درد و دل کردیم و مهم تر از همه باهم خوش گذروندیم. انقدر بهت عادت کردم و وابسته شدم که نمیدونم قبلا با کی حرف میزدم و میزدم تو سر و کَلَش😂 خلاصه، خیلی دوست دارم .. تولدت مبارک💙️
از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند : شما چطور شصت سال با هم زندگی کرده اید ..؟ گفتند :《 ما متعلق بع نسلی هستیم کع وقتی چیزی خراب میشد آن را تعمیر میکردیم نع تعمیر ...!️
‹عاشق دختری نشوید که ساده و خوش خنده است ، لجباز است ، که شیطنت های خاص خودش را دارد ، که فرار میکند از گفتن چیزهایی که دلش را میلرزاند ؛ عاشق دختری نشوید که وقتی در کنار شماست ، باعث لبخند زدنتان میشود ، که غرورش را دوست دارد ... اگر عاشق شدید ، باور کنید که زندگیتان بر باد میرود... این ها فراموش نشدنی هستند! 👩🏻🫀› ️
؛“ mon abri ”به زبان فرانسه یعنی پناه گاه من . . ! کسی ڬ تویِ حال بد و شرایط سخت بهش پناه میبری و غیر ممکنه آروم نشی ؛ و حالتو خوب نکنه ( : کسی کنارش حس امنیت و آرامش داری کسی ڬ میتونی روش حساب کنی و میدونی که مراقبته ! کسی ڬ وقتی توی درد سر میوفتی برای کمک اولین نفر اسمش میاد توی ذهنت !(:🌿'✉️️