همیشه برام سوال بوده، اونایی که باهاشون میشه راحت درد و دل کرد و همیشه یه راه چاره ای برای آروم کردنت دارن.. همونایی که دوست داری وقتی دلت گرفته باهاشون ساعت ها حرف بزنی.. همونایی که حتی وقتی تنهایی و نمیتونی گریه کنی دوست داری کنارشون بشینی،به چشماشون زل بزنی و گریه کنی.. خودشون وقتی دلشون میگیره چی کار میکنن؟! با کی درد و دل میکنن؟! وقتی بغض گلوشون رو میگیره به چشمای کی زل میزنن و گریه میکنن؟! اصلا وقتی حالشون خر️
می بینی آدم تشنهش میشه له له میزنه، هی آبمیوه و چای و هزار جور چیز میخوره ولی در نهایت بازم تشنه شه، وقتی به آب میرسه تا یه قلوپ میخوره میگه: آخیش..! تو اون آخیشِ منی!😉️