کاش یکی میاومد میگفت: میدونم چقد حالت بده، میدونم چقدر سختی کشیدی، میدونم روزات غمگینه شبات غصه دار؛ بعد میاومد با دستاش اشکامو پاک میکرد و میگفت: من الان اومدم که فکر کنی قبل من هر چی بوده یه کابوس بوده و دیگه تموم شده رفته. ای کاش :)💚️
یه دیالوگی توی سریال شهرزاد بودکه میگفت: اگه نمیدونی بدون من با تو چیزایی رو پیدا کردم که هیچوقت تو زندگیم نداشتم(: نمیخوام از دستش بدم): پس اگه بزاری بری ، من تموم میشم): آدما با کسایی که دوسش دارن چیزایی رو پیدا میکنن که هیچوقت نداشتن، چیزایی که هیچوقت دوباره نمیخوان از دستش بدن پس وقتی میشین تموم یکی با رفتنتون اونو تمومش نکنین...)):🖤️