I think that we are making flowers in the color of autumn
گیرم که دل رنگ خزان گیرد ما گل میدهیم💕☘️:]️
5.0
I think that we are making flowers in the color of autumn
بخواد بشه میشه
نشد هم بهتر از اون چیزی که نشده میشه
غصه چیزی رو نخور
بسپار به خدا ..️
نشد هم بهتر از اون چیزی که نشده میشه
غصه چیزی رو نخور
بسپار به خدا ..️
5.0
If you want it to happen, it can happen, even if it doesn't happen, it's better than what didn't happen. Don't be sad about anything, leave it to God.
/همه چیز در نهایت درست میشه. شاید الان درست نشده، اما بالاخره درست میشه/
. کیم تهیونگ.
️
. کیم تهیونگ.
️
3.7
(Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end)
با الهام از این جمله امیدبخش کیم تهیونگ، میتوانیم...
زندگی همیشه آنطور که میخواهیم پیش نمیرود، اما این خودِ مسیر است که به ما معنی میدهد. در پیچوخمهاست که هویتمان را پیدا میکنیم. ✨️
5.0
"Life doesn't always go the way we want, but it is the journey itself that gives us meaning. It is in the twists and turns that we find our identity." ✨
مشابه ها
قوی کسی است
که نه منتظر می ماند
خوشبختش کنند
و نه اجازه می دهد
بدبختش کنند!️
که نه منتظر می ماند
خوشبختش کنند
و نه اجازه می دهد
بدبختش کنند!️
5.0
افـرادی که به شما میگویند نمیتوانید در این دنیـا تغییراتی ایجـاد کنید، دو گــروه هستند؛
اول، کـسانی که از تـلاش برای امتحـان کردن میترسند و دوم، آنهایی که از موفـق شدن شمـا میترسند💎🍀✨️
اول، کـسانی که از تـلاش برای امتحـان کردن میترسند و دوم، آنهایی که از موفـق شدن شمـا میترسند💎🍀✨️
4.7
پس به حرف مردم اهمیت نده🌱
اگه از قبل واسش آماده باشی ، یک قدم از حریف جلویی.!🥷🏻🉐️
4.8
𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒊𝒕 𝒊𝒏 𝒂𝒅𝒗𝒂𝒏𝒄𝒆, 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒆 𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒕𝒆𝒑 𝒂𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒑𝒑𝒐𝒏𝒆𝒏𝒕.!
آینده متعلق به کسانی است که امروز رویا میبینند.🙃💖️
4.2
"The future belongs to those who dream today."
خوشبختی یک مسیر می باشد ، نه یک مقصد.!🌝🍀️
4.9
𝖱𝖤𝖬𝖤𝖬𝖡𝖤𝖱 𝖳𝖧𝖠𝖳 𝖧𝖠𝖯𝖯𝖨𝖭𝖤𝖲𝖲 𝖨𝖲 𝖠 𝖶𝖠𝖸 𝖮𝖥 𝖳𝖱𝖠𝖵𝖤𝖫, 𝖭𝖮𝖳 𝖠 𝖣𝖤𝖲𝖳𝖨𝖭𝖠𝖳𝖨𝖮𝖭.!
بعضی از آدما ، مثلِ ریشه میمونن
باعث میشن قوی و استوار باشی🍃💚
️
5.0
𝗦𝗼𝗺𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗿𝗼𝗼𝘁𝘀,
𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲.
𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝘁𝗿𝗼𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲.
مثلِ ماه میدرخشم🌚🪄
️
5.0
Brillo come la luna
من برای موفقیت حتی آسمون و زمین بهم میریزم ! 🌊🏄🏻♂️
5.0
𝔙𝔬𝔲 𝔮𝔲𝔢𝔟𝔯𝔞𝔯 𝔞𝔱é 𝔬 𝔠é𝔲 𝔢 𝔞 𝔱𝔢𝔯𝔯𝔞 𝔭𝔞𝔯𝔞 𝔬 𝔰𝔲𝔠𝔢𝔰𝔰𝔬 !
"چیزهایے هستنـב کـہ نمے توانیـב ببینیـב مگر اینکـہ وضعیت خوـב را تغییر בهیـב." - کویومے آراراگی✯✞
#انیمه️
#انیمه️
4.3
مشکلات تو موقتی است اما خداوند ابدی …
️
️
5.0
Your problems are temporary but God is eternal
الماسی که تعداد برش هاش بيشتره، توی نور بيشتر ميدرخشه پس از برش های روحت ناراحت نباش
️
4.7
The diamond that has the most crosses shines better in the light, so never be shy of the scars that are in your soul.
فرانتس کافکا:* «کتاب باید تبر باشد برای دریای یخزدهی درون ما.»️
3.6
A book must be the axe for the frozen sea within us
کتاب رویایی است که در دستانت نگه می داری.!😉🤍️
4.7
𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝.!
[تواناییهاتودستکمنگیر..]
✞.مُردِهمُتَحَرِک.✞️
✞.مُردِهمُتَحَرِک.✞️
5.0
𝐃𝐨𝐧𝐭 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬
«موفقیت این نیست که هیچوقت اشتباهی مرتکب نشوید. موفقیت در این است که هیچوقت یک اشتباه را تکرار نکنید.»
— جرج برنارد شاو (George Bernard Shaw)️
— جرج برنارد شاو (George Bernard Shaw)️
4.9
"Success is not never making mistakes.
"Success is in never repeating a mistake."
George Bernard Shaw
"Success is in never repeating a mistake."
George Bernard Shaw
هیچکس بیشتر از آدمایی که
از تو بدشون میاد تو رو تماشا نمیکنن...
بهشون یه نمایش نشون بده!
5.0
Nobody watches you harder
than the people who don’t like you...
Give them a show!
اگر میخواهی از زندگی لذت ببری، از لحظههای ساده و بیادعا غافل نشو؛ چون در همان لحظات است که حقیقتی عمیق پنهان است. 🌱️
4.9
"If you want to enjoy life, don't overlook the simple, unpretentious moments; for it is in those moments that a deep truth is hidden." 🌱
زندگـــے مانند جــاده ای اسـت ... ڪه ما در این جــاده روز و شــب پی آرامـــش می گردیــم🛣️🌱️
5.0
Life is like a road where we seek peace day and night
اهمیت نده راجبت چی میگن، تو موفق میشی.
️
️
5.0
✨Kim seokjin✨
「همیشه امید داشته باش🧝🏻♀
چون همیشه فردایی هست🌱」
️
4.8
Always have hope because
there is always tomorrow
there is always tomorrow
خدا برای حفاظت از شما بعضی از آدم ها رو از زندگیتون خارج میکنه دنبالشون ندویید 🤍️
4.2
دیدی بارونُ وسطِ تابستون!؟
واسه خدا اصلا غیرممکنی وجود نداره:)️
واسه خدا اصلا غیرممکنی وجود نداره:)️
5.0
توی این دنیای خالی از امید،
امید خودت باش 🌱️
امید خودت باش 🌱️
4.9
Be your own hope,
in this hopeless world.
in this hopeless world.
ازحکیمی پرسیدند:
ای حکیم تو را چه شده که سالهاست در این کنج عزلت گزیده ای؟
حکیم در پاسخی حکیمانه فرمودند:
فقط همین کنج آنتن میده😐😂😂
🌵️
3.8
این منه فقط تو حیاطم آخه اونجا آنتن میده 🤣🤣🤣🤣😝