من به تو میگویم که قوی باشی چون دیدهام که تمام مسیرهای درد ، به مقصدهای خوبی میرسند و هیچ مسیری خالی از امید نیست. که هیچ شبی بدون ماه و هیچ ماهی، بدون خورشید نیست️
تو این دنیا فقط روی این سه نفر حساب بازکن 1-پروردگار 2-خانواده 3-خودت بقیه همه رهگذرن و بیشترین حساب رو روی گزینه یک بکن خدا هیچ موقع بد بندهاشو نمیخواد 🤲🏽🙏🏽️