نمیدانم چه رازیست
یا تو یک اعجوبه ای
یا من بیش از حد عاشقت
اما می دانم هر فصل که باشد
هرجا که باشد
سرد باشد یا گرم، باران باشد یا برف
تو باشی
برای خوشبخت بودنم کافی ست …️
یا تو یک اعجوبه ای
یا من بیش از حد عاشقت
اما می دانم هر فصل که باشد
هرجا که باشد
سرد باشد یا گرم، باران باشد یا برف
تو باشی
برای خوشبخت بودنم کافی ست …️
3.8
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
از نظر عصبشناسی، احساس «کافی بودن» یک فرد برای خو...