میدونی خوش قلب بودن یه نسخه نیست بتونی بدی دست کسی، یه لباس نیست که بتونی تنِ آدمها کنی،خوش قلب بودن ذاتیِ،باید تو وجودت باشه،اصلا برای خوش قلب بودن،برای ذات قشنگ داشتن،باید سر سفرهی درست بزرگ شده باشی.️
میدونی ذات بعضی از آدما اینه تو پنج انگشتاتم با عسل بکنی تو دهنشون باز آدم بده داستان تویی میدونی چرا ؟ چون آدما وقتی سیر میشن محبتی که بهشون کردی یادشون میره و انگار که تو اصلا کاری براشون نکردی و اگرم چیزی بگی میگن ما که نخواستیم خودت انجام دادی️