اگر ایران بجز ویران سرا نیست… من این ویرانسرا را دوست دارم… اگر تاریخ ما افسانه رنگ است! من این افسانه ها را دوست دارم نوای نای ما گر جانگداز است من این نای و نوا را دوست دارم! اگر آب و هوایش دلنشین نیست… من این آب و هوا را دوست دارم️
توی تاریخ مینویسند آنان کسانی بودن که نگذاشتن یک وجب خاک ایران دست متجاوز بیوفتد. آنان کسانی بودن که یک تنه جلوی ابر قدرت های دنیا قد علم کرده بودن. آنان کسانی بودن که تلاویو و حیفا را به آتش کشیدن. همان ها در هیاهوی جنگ حواسشان به درخواست دخترک ایرانی بود و برایش موشک را صورتی رنگ زدن. آنان فرزندان حیدر کرار بودن آنان شیعیان علی بن ابی طالب بودن آنان مصداق آیه أشِدأ عَلئ الکُفار رُحَما و بَینَهُم بودند♥️✨️