قبل از اينكه بيخيال و تسليم بشي، به اين فكر كن كه سال ديگه اين موقع چقدر پيش رقتي، اگه الان جا نزني.
️Before you give up, thing how far you will be next year if you don't quit.
قبل از اينكه بيخيال و تسليم بشي، به اين فكر كن كه سال ديگه اين موقع چقدر پيش رقتي، اگه الان جا نزني.
️Before you give up, thing how far you will be next year if you don't quit.
آنچه را که در مزرعه ذهن خود کاشتهاید درو خواهید کرد.
️You will reap what you plant in your minds farm
من خیلی سخت تلاش می کردم که نادیده بگیرمت ولی هنوزم♡عاشقتم♡...
️I tried hard tu ignore you and still♡fall for you♡...
- -ببخشيد فراموش كرده بودم فقط وقتايي كه بهم نياز داري وجود دارم...
️Oh, I'm sorry. I forgot I only exist when you need something...
. عشق يعني: آروم آروم عقلتو از دست بدی
️ᒪOᐯE ᗰEᗩᑎᏚ : sʟᴏᴡʟʏ ʟᴏsɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ᴍɪɴᴅ
به تمام ستاره هایی که اطراف ماه منن حسودیم میشه ✨🌖
️Jealous of all the stars around my moon
خدایا از زندگی که برام ساختی خسته شدم
️God is tired of the life you made for me
در پذیرش عشقی که میدانی
لیاقت ان را داری دریغ نکن📎❤
Do not hesitate to accept the love you know you deseeve
حتی تو آینده ی خیلی دور هم هیچوقت اونی که الان هستی رو فراموش نکن.
️Even in the far future never forget the one you of right now.
دیوانگیست که از تمامِ گلهای رُز برای اینکه از یکیشان زخمی شدیم، متنفر شویم🥀♥️
️🏴It is madness to hate all roses because you got scratched with one thorn!
🎐 به جـای پـاک کردن اشـکهـات، آدمهـایی که بـاعث گـریـهات میشن پـاک کـن..🌱
️instead of wiping away your tears, wipe away the people who made you cry..
بعضی از مردم می خواهند ببینند شما موفق به شکست آنها شدید
️Some people want to see you fail Disappoint them😂🤘🏻
مشکل قوی بودن اینه که،کسی دستی به سمتت دراز نمیکنه
️That's a problem with being the strong one no one offers you a hand.
🎐 هـمـه چـیـز درسـت میشـه..🌱
️ᎬᏙᎬᎡY ᎢᎻᏆNᏩ
ᏔᏆᏞᏞ ᏴᎬ ᎾK .
🎐 مـن میخـوامـت؛
بدونـه تـو دستـام خـیلی سـرده..♥️
I ᴡᴀɴᴛ Yᴏᴜ;
ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴍʏ ʜᴀɴᴅs ᴀʀᴇ sᴏ ᴄᴏʟᴅ.. .
شاد باش اين دشمنت رو غمگين ميكنه:]
️вє нαρρу ιт'ѕ мαкєѕ уσυя єиємιєѕ ѕα∂
ماه او بودم، تا وقتی که شب به پایان رسید.🖤🌙✨
️I was his moon, until the night was over.
نامهای به خودم:
الان دیگه فقط تورو دارم مراقبم باش :)
💌A letter to myself:
Now I only have you, take care of me.
آنها به من می خندند زیرا من متفاوت هستم زیرا همه آنها مثل هم هستند 💯🐾
️They laugh at me because l'm different because they re all the same💯🐾
عاشق شو، در کنارش مراقب خودت، ذهنت، جسمت و روحت باش
️ғᴀʟʟ ɪɴ ᒪOᐯE
ᴡɪᴛʜ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ
ʏᴏᴜʀsᴇʟғ , ᴍɪɴᴅ , ʙᴏᴅʏ , sᴘɪʀɪᴛ
🎐 هیچ دوربینی نمیتونه نگاه تو چشمام و حس توی قلبمو عکس بندازه وقتی بهت نگاه میکنم..🌱
️nσ caмєra cσuℓᴅ єνєr caρturє tнє ℓσσк in мy єyєs anᴅ tнє fєєℓinɢ in мy нєart wнєn i ℓσσк at yσu.