مطلوبترین هدیه ی عاشقانه، الماس یا گل رز و شکلات نیست! "توجه خاص است."️
مطلوبترین هدیه ی عاشقانه، الماس یا گل رز و شکلات نیست! "توجه خاص است."️
3.8
The most desired gift of love is not diamonds or roses or chocolate. It is focused attention.”
نمیافتی؛
مگر از همان سمتی که تکیه داده ای
4.8
You don't fall down
Unless by a side you lean
بعضی اوقات حتی گریه کردنم ارومت نمیکنه،
فقط نیاز داری تو سکوت خودتو بکشی.....
5.0
𝒮𝑜𝓂𝓉𝒾𝓂𝑒𝓈 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝒸𝓇𝓎𝒾𝓃𝑔 𝓌𝑜𝓃𝓉 𝒽𝑒𝓁𝓅
!...𝓎𝑜𝓊 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓃𝑒𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝓀𝒾𝓁𝓁 𝓎𝑜𝓊𝓇𝓈𝑒𝓁𝒻 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝒾𝓁𝑒𝓃𝒸𝑒
ت نفس بکش من اون هوارو میبوسم..
️
3.4
ᴵ ᴷᴵˢˢ ᵀᴴᴱ ᴬᴵᴿ ᵞᴼᵁ ᴵᴺᴴᴬᴸᴱ ᶠᴿᴼᴹ
ᴵ ᴷᴵˢˢ ᵀᴴᴱ ᴬᴵᴿ ᵞᴼᵁ ᴵᴺᴴᴬᴸᴱ ᶠᴿᴼᴹ
مشابه ها
برام مهم نيست مردم راجع به من چی فکر می کنن، من با قانون های خودم از زندگیم لذت میبرم.✌🏻️
5.0
I don't care what other people think of me, I enjoy my life with my own rules.
زندگیـم فــــــــــــــدايِ چشمـات . . .♥️
️
4.7
𝑀𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐼𝑠 𝑇𝘩𝑒 𝑆𝑎𝑐𝑟𝑖𝑓𝑖𝑐𝑒 𝑂𝑓 𝑈𝑟 𝐸𝑦𝑒𝑠
- چرا آدما ترکت میکنن؟
+ چون واسه موندن لازمه از خودت مایه بذاری.
3.9
- Why do people leave?
+ Because staying requires efforts.
زندگی یک آینه است و آنچه را که فرد به آن میاندیشد، در خود منعکس میکند️
3.5
Life is a mirror and will reflect back to the thinker what he thinks into it.
-Ernest Holmes
-Ernest Holmes
دنیا ثابت کرد، مردم برای زندگی تلاش نمی کنند، برای زنده موندن تلاش میکنند⚰️🖤🥀️
4.4
The world proved that people do not strive for life, they strive for survival🖤🥀
سکوتی میکنم در حد فریاد🔇🔊
️4.9
I am silent to the point of screaming🔇🔊
هَـم دَردی وُ هَـم تَـسـڪیـنِ دَرد!♥️️
4.7
yoυ нave all тнe paιn and тнe cυre
من یه زندگی بی عیب و نقص نمیخوام، یه زندگى شاد میخوام️
4.0
I don’t want a perfect life.
I want a happy life
دو انتخاب بیشتر نیست
۱.مانند خورشید بدرخش
۲.مانند دیوانه ها شو و در هیچ چیز دخالت یا نظر نده
4.4
There are no more than two choices
1. Like the shining sun
2. Be like crazy and do not interfere or comment on anything
« تو ملکه يِ قلبمـــي♡ »
️
3.8
♥️ ⃟♡━─ ᵁᴿ ᵀᴴᴱ ᵟᵁᴱᴱᴺ ᴼᶠ ᴹᵞ ᴴᴱᴬᴿᵀ ─── ⇆
چی بگم... یه کاری کردی لال شم بگی باتم تا آخر پاشم️
4.5
ᴡʜᴀᴛ ᴛᴏ ꜱᴀʏ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ꜱᴛᴏᴘ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ʙᴜᴛ ꜱᴀʏ ɪ ᴀᴍ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ ɪ ᴘʀᴏᴍɪꜱᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ ᴜɴᴛɪʟ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ.
مهم نیست بقیـہ چی میگن ❣
مـن دوسِـت دارم..:)😍💕
️
3.7
No matter what else they say
Im in love with You💚
Im in love with You💚
<امروز هرگز به زندگی شما بر نمی گرده پس بلند شو و ازش استفاده کن.❤️🌿>️
3.8
𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝.
آدمای خوب مثله روزای خوب دارن تموم میشن..﮼
️5.0
𝑮𝒐𝒐𝒅 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒅𝒂𝒚𝒔!
« چقد سخته بزور بخندی »️
4.7
○━─ It's so tough to falsify a laughter ──⇆
طُ بهترینمي . .♥️️
4.5
‹ 𝕌ℝ 𝕄𝕐 𝔹𝔼𝕊𝕋 ›
‹ 𝕌ℝ 𝕄𝕐 𝔹𝔼𝕊𝕋 ›
"هدف از زندگی اینه که اون رو بچشیم. تا ذره آخر تجربه ها رو بچشیم، و مشتاقانه و بدون ترس به سراغش بریم ." - النور روزولت ️
3.6
“The purpose of life is to live it, to taste experience to the utmost, to reach out eagerly and without fear.” ― Eleanor Roosevelt
جَنگیدم تا غَـــم نَبینَم . . ! ️
4.9
ℑ 𝔣𝔬𝔲𝔤𝔥𝔱 𝔰𝔬 𝔞𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔱𝔬 𝔤𝔯𝔦𝔢𝔳𝔢
زندگی واسه ناراحتی و افسردگی خیلی کوتاهه، بیا خوشحال باشیم و ازش لذت ببریم! 💚✌🏻🥰️
5.0
Life is too short to be sad and depressed, lets be happy and enjoy it!
《من به آرزوهام ایمان دارم..》🔮️
4.8
I believe in my dreams
به دیگران خوبی کن ، به روش های غیرمنتظرهای به خودت بر میگرده .️
4.4
Do good for others , it will come back in unexpected ways .
فقط تو می تونی به زندگیم معنا بدی️
3.6
only yoυ can gιve мeanιng тo мy lιғe
بعضی اوقات فقط می خوام ناپدید بشم و ببینم کسی دلش برام تنگ میشه!️
4.9
sometimes I just want to disappear and see if anyone would miss me.
امشبم مثل شبای دیگه..به ماه نگاه میکنم و یاد تو میفتم:)️
4.2
انگلیسی غمگین لاتی