بنظرم یسریا مثل زخم نیستن که خوب بشن،مثل یه تاریکی ان که تا اخر باهات میمونن!
نه میکشنت نه ولت میکنن، فقط یادآوری میکنن بعضی عشق ها قرار نیست به رسیدن ختم بشن.
و خب آدم با بعضیا باید تو دلش زندگی کنه،
چون توی دنیای واقعی همه چی خراب میشه .
احساس ، فاصله، غرور .... و اون چیزی که میتونست اسمش (ما) باشه ، کم کم تبدیل میشه به یه (کاش)!
و بدترین بخشش اینه که تو هنوز دوسش داری ولی دیگه نمیتونی اجازه بدی توی زندگیت بمونه
️
نه میکشنت نه ولت میکنن، فقط یادآوری میکنن بعضی عشق ها قرار نیست به رسیدن ختم بشن.
و خب آدم با بعضیا باید تو دلش زندگی کنه،
چون توی دنیای واقعی همه چی خراب میشه .
احساس ، فاصله، غرور .... و اون چیزی که میتونست اسمش (ما) باشه ، کم کم تبدیل میشه به یه (کاش)!
و بدترین بخشش اینه که تو هنوز دوسش داری ولی دیگه نمیتونی اجازه بدی توی زندگیت بمونه
️
5.0
غمگین عاشقانه عشق نافرجام دلتنگی بعد از جدایی احساسات حل نشده زندگی با خاطره تحقیقات علوم اعصاب نشان میدهد که مغز انسان در تجر...