آیا میدانستید کمبود نوتیفیکیشن دقیقاً همان مسیرها...
شوخی با نداشتن نوتیف و نت ملی:
آیا میدانستید کمبود نوتیفیکیشن دقیقاً همان مسیرهای عصبی انزوا را فعال میکند؟ مغز انسان برای دریافت بازخورد اجتماعی طراحی شده و نبود آن حس طرد شدن را شبیهسازی میکند، حتی اگر شوخی باشد. تحقیقات نشون داده که همین پالسهای کوچک تلفن، دوپامین را مثل قمار بالا میبرند. شما این سکوت رو چطور مدیریت میکنید؟