جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بی‌نوتیفی

1 پست
متن های بی‌نوتیفی / بهترین متن بی‌نوتیفی [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
‌‌
‌یه‌جوری نوتیف از هیچکس ندارم انگار نت‌و ملی کردن:)

2.6
طنز نداشتن نوتیفیکیشن اینترنت ملی بی‌نوتیفی شوخی با نت ملی
آیا می‌دانستید کمبود نوتیفیکیشن دقیقاً همان مسیرها...

شوخی با نداشتن نوتیف و نت ملی:

آیا می‌دانستید کمبود نوتیفیکیشن دقیقاً همان مسیرهای عصبی انزوا را فعال می‌کند؟ مغز انسان برای دریافت بازخورد اجتماعی طراحی شده و نبود آن حس طرد شدن را شبیه‌سازی می‌کند، حتی اگر شوخی باشد. تحقیقات نشون داده که همین پالس‌های کوچک تلفن، دوپامین را مثل قمار بالا می‌برند. شما این سکوت رو چطور مدیریت می‌کنید؟

مشابه ها