از اونایی که رفتارشون با همه یکسان نیست خوشم میاد،
چون این حسو به آدم میدن
که برای خودشون ارزش قائلن و میدونن
با کی باید چه رفتاری داشته باشن و چطور
حرف بزنن.️
چون این حسو به آدم میدن
که برای خودشون ارزش قائلن و میدونن
با کی باید چه رفتاری داشته باشن و چطور
حرف بزنن.️
1.0
Herkese aynı tavrı göstermeyen insanları takdir ederim. Çünkü bu, kendilerine değer verdiklerini ve kime nasıl davranıp nasıl konuşmaları gerektiğinin farkında olduklarını gösterir.
بر اساس نظریه «خودپایی» (self-monitoring) در روانش...