"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را می کشیم، انتظار را می کشیم، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم
ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد ...!" ️
ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد ...!" ️
-
غمگین روانشناسی استعاره نقاشی رنج دست نکشیدن از آزار نقاش دردها ترک عادتهای آزاردهنده پدیده «تکرار اجباری» در روانکاوی: ذهن ناآگاهانه مو...