نشسته ام به در نگاه میکنم
دریچه آه میکشد
تو از کدام راه میرسی ؟
خیال دیدنت چه دلپذیر بود
جوانیم در این امید پیر شد
نیامدی و دیر شد . . .
#هوشنگ_ابتهاج️
دریچه آه میکشد
تو از کدام راه میرسی ؟
خیال دیدنت چه دلپذیر بود
جوانیم در این امید پیر شد
نیامدی و دیر شد . . .
#هوشنگ_ابتهاج️
5.0
غمگین شعر شعر انتظار دلتنگی عمیق هوشنگ ابتهاج نیامدی و دیر شد آیا میدانید مغز انسان در زمان انتظار برای یک پادا...