آدم همیشه از شکست نمیشکند...
گاهی از قوی بودنِ بیش از حد خسته میشود.
از اینکه همیشه تکیهگاه باشد،
همیشه لبخند بزند،
و همیشه بگوید:
«من خوبم...»
در حالی که خودش
بیشتر از هر کسی
به یک آغوشِ امن نیاز دارد.️
گاهی از قوی بودنِ بیش از حد خسته میشود.
از اینکه همیشه تکیهگاه باشد،
همیشه لبخند بزند،
و همیشه بگوید:
«من خوبم...»
در حالی که خودش
بیشتر از هر کسی
به یک آغوشِ امن نیاز دارد.️
3.5
غمگین تنهایی نیاز به آغوش امن خستگی از قوی بودن تکیهگاه بودن تحقیقات عصبشناختی نشان میدهد که «نقش مراقب دائمی...