جواب تند و بامزه به حسودی درباره زیبایی چشم:
آیا میدونستی چشمها به خاطر یک لایه عصبی به نام 'رتیکولا' که مستقیماً به مغز وصله، اولین چیزی هستن که دیگران در یک نگاه ثبت میکنن؟ دانشمندا میگن مردمک چشم هنگام دیدن چیزی جذاب گشادتر میشه و این یه علامت ناخودآگاه از علاقهست. پس وقتی کسی به چشمانت حسودی میکنه، یعنی ناخودآگاه جذبش شدن! حالا سوال اینه: آیا واقعاً زیبایی چشمها ملاک برتریست یا فقط یه تکنیک تکاملی برای جلب توجه؟
راهکار:
این جمله یه پاسخ خودخواهانهست. اگه واقعاً کسی حسودی کرده، میتونی با یه لبخند و بیتوجهی، قدرت بیشترت رو نشون بدی. ولی حواست باشه گاهی حسادت نشونهی تحسینه، نه توهین.