جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

جواب حسود

1 پست
متن های جواب حسود / بهترین متن جواب حسود [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
حسوـבے ؟! مشتے چشمام از کل زنـבگیت قشنگ ترـہ 💆🏻🥱️
4.5
شاخ طنز زیبایی چشم خودباوری حسادت جواب حسود
آیا می‌دونستی چشم‌ها به خاطر یک لایه عصبی به نام '...

جواب تند و بامزه به حسودی درباره زیبایی چشم:

آیا می‌دونستی چشم‌ها به خاطر یک لایه عصبی به نام 'رتیکولا' که مستقیماً به مغز وصله، اولین چیزی هستن که دیگران در یک نگاه ثبت می‌کنن؟ دانشمندا می‌گن مردمک چشم هنگام دیدن چیزی جذاب گشادتر میشه و این یه علامت ناخودآگاه از علاقه‌ست. پس وقتی کسی به چشمانت حسودی می‌کنه، یعنی ناخودآگاه جذبش شدن! حالا سوال اینه: آیا واقعاً زیبایی چشم‌ها ملاک برتری‌ست یا فقط یه تکنیک تکاملی برای جلب توجه؟

راهکار:

این جمله یه پاسخ خودخواهانه‌ست. اگه واقعاً کسی حسودی کرده، می‌تونی با یه لبخند و بی‌توجهی، قدرت بیشترت رو نشون بدی. ولی حواست باشه گاهی حسادت نشونه‌ی تحسینه، نه توهین.

مشابه ها