جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

حسرت نبودن معشوق

1 پست
متن های حسرت نبودن معشوق / بهترین متن حسرت نبودن معشوق [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
من انقدر دوستت دارم که:

اگه از بیست و چهار ساعت، بیست و سه ساعتشو با تو باشم...

باز حسرت اون یه ساعتی که...

نبودی رو میخورم!H🥀🫀🖤️
5.0
عاشقانه عشق بی‌اندازه دوست داشتن زیاد زمان با عشق حسرت نبودن معشوق
طبق نظریه «زیان‌گریزی» در روانشناسی، انسان از دست ...

حسرت یک ساعت نبودن تو در میان عشق بی‌اندازه:

طبق نظریه «زیان‌گریزی» در روانشناسی، انسان از دست دادن یک ساعت را بیشتر از لذت ۲۳ ساعت حس می‌کند. این یعنی مغز ما نبودن را بزرگ‌تر از بودن ثبت می‌کند. آیا شما هم این نوع عشق را تجربه کرده‌اید؟ 🖤

راهکار:

این شدت احساس رو می‌تونی با نوشتن یک نامه یا متن کوتاه عاشقانه برای شریک زندگیت ملموس‌تر کنی؛ حس مشترک عمیق‌تری می‌سازه.

مشابه ها