بیا یه فیلم بسازیم
اسمشو بذاریم «من و تو».
تو کارگردانی من بازیگرِ همیشگی
اما یه مشکلی هست...
فیلمنامه رو تو نوشتی،
منو گذاشتی نقشِ «کسی که همیشه مقصره»،
حالا داری از پشت دوربین میخندی به گریههام.
️
اسمشو بذاریم «من و تو».
تو کارگردانی من بازیگرِ همیشگی
اما یه مشکلی هست...
فیلمنامه رو تو نوشتی،
منو گذاشتی نقشِ «کسی که همیشه مقصره»،
حالا داری از پشت دوربین میخندی به گریههام.
️
4.5
غمگین عاشقانه بازیگر در عشق فیلمنامه رابطه خنده پشت دوربین نقش مقصر در رابطه در روانشناسی ارتباطات، مفهومی به نام «مثلث نمایشی ...