آدما مرده پرستن باید حتما بمیری تا بفهمن وجود داشتی 🪦🖤 ️️ - غمگین فلسفی قدردانی بعد از مرگ ارزش ندادن به زنده بی توجهی به زندهها مرگ پرستی ... آدمها مرده پرستن؛ باید بمیری تا بفهمنت: