جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

آسمان بی ستاره

1 پست
متن های آسمان بی ستاره / بهترین متن آسمان بی ستاره [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب

به آسمان زل زده بود و سیگارش را دود می کرد
بهش گفتم : دنبال کدوم ستاره ای ؟
گفت : انگار چشمام ضعیف شده !
قبلا همین جا بود،این جا،همین بالای سرم...
کامشو عمیق تر گرفت
ماه ها بود ستاره در آسمانش نبود !
به رویش نیاوردم که ستاره ای نیست...
خودش هم میدانست عیب از چشمانش نیست...
دلش را جا گذاشته بود !!!
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی از دست دادن عشق آسمان بی ستاره دل جا گذاشتن
...

دلتنگی در آسمان بی ستاره:

مشابه ها