به آسمان زل زده بود و سیگارش را دود می کرد
بهش گفتم : دنبال کدوم ستاره ای ؟
گفت : انگار چشمام ضعیف شده !
قبلا همین جا بود،این جا،همین بالای سرم...
کامشو عمیق تر گرفت
ماه ها بود ستاره در آسمانش نبود !
به رویش نیاوردم که ستاره ای نیست...
خودش هم میدانست عیب از چشمانش نیست...
دلش را جا گذاشته بود !!!
️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی از دست دادن عشق آسمان بی ستاره دل جا گذاشتن ...