جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

دل جا گذاشتن

1 پست
متن های دل جا گذاشتن / بهترین متن دل جا گذاشتن [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب

به آسمان زل زده بود و سیگارش را دود می کرد
بهش گفتم : دنبال کدوم ستاره ای ؟
گفت : انگار چشمام ضعیف شده !
قبلا همین جا بود،این جا،همین بالای سرم...
کامشو عمیق تر گرفت
ماه ها بود ستاره در آسمانش نبود !
به رویش نیاوردم که ستاره ای نیست...
خودش هم میدانست عیب از چشمانش نیست...
دلش را جا گذاشته بود !!!
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی از دست دادن عشق آسمان بی ستاره دل جا گذاشتن
...

دلتنگی در آسمان بی ستاره:

مشابه ها