عشقم...💕 تو دقیقا همون قسمت قشنگ زندگیِ منی که همیشه به داشتنش میبالم... تو همون یه نفری هستی که دلم میخواد پا به پاش پیر بشم...♾ تو همون یاری هستی که شهریار میگه بدون وجودش شهر ارزش دیدن نداره...! اولین و آخرینم...!❣ تو تنها کسی بودی که تونستم تا نهایت دوست داشتن،دوستش داشته باشم...! یجوری که بند بند وجودم دیوونه وار تورو میپرسته! آرومِ جونِ من...💓 تو خوش قلب ترین آدم دنیایی و قطعا خدا خیلی من️
لانگ دیستنس یعنی: من تورو از همین دور دوست دارم، بدون این که بتونم بغلت کنم، بدون این که بتونم یک دل سیر بوت کنم و عطرتو بفهمم، بدون اینکه بتونم صورتتو بگیرم توی دوتا دستام و تند تند بوست کنم، بدون این که دستتو بگیرم، بدون اینکه از نزدیک تو چشمات نگاه کنم، بدون این که باهم بریم بیرون و غذای مورد علاقمونو بخوریم، بدون اینکه سرتو بذاری رو پام و من موهاتو ناز کنم، بدون این که بتونم زیر بارون باهات برقصم،️
4.9
بدون این که تو توی گوشم آهنگ بخونی، بدون این که بتونم ذوقتو از نزدیک برای کادویی که برات گرفتم ببینم، بدون این که شب توی هوای خنک و تاریک باهات قدم بزنم، بدون اینکه باهات بازی کنم و محو خنده هات شم. به نظر من عشق فراتر از فاصله ها و مکان و زمانه، می خوام بدونی من تا ابد و هرجا که باشی٫ توی هر شرایطی با یک دل همیشه تنگ دوست دارم:)