من تو رو یہ دریا دوست دارم آخہ دریا آبیہ ، صداش قشنگہ پَناهہ ، مهربونہ از همہ مهم تر ، خیلے زیاد قشنگہ تموم هم نمیشہ من تورو با این همہ زیبایے اندازہ یہ دریا دوست دارم🌊💙️
ولی تو مثل خونی میمونی که تو رگای من جریان داری،تو مثل خورشیدی میمونی که اگه نبود آسمونی نبود، تو مثل شیرکاکائویی میمونی که بدون اون نمیشه سَر کرد، تو مثل کل چیزایی میمونی که اگه نباشه این دنیا یه پاش لنگه :)❤️️
بغل کردن هم حس عجیبی داره؛ دو تا آدم که قلبشون میزنه برایِ همدیگه،دستاشون رو دراز میکنن...کم کم نزدیک میشن به هم و وقتی قلبشون درست کنارِ هم قرار گرفت اونوقتِ که آرامش و امنیت پخش میشه تو کل وجودشون،تو تک تک سلولایِ بدنشون،واسه همینه که حاضری کلِ زندگیتو بدی واسه یه لحظه بغل کردنش🤍🫂🔖•️
میخوام بهت بگم تو مهربون ترین پسر دنيايى که برام حرفای قشنگ ميزنه . . . بهم اميد ميده ، خنده رو لبشو دوست دارم ، مردونگی تو وجودش بهم آرامش ميده و وجودش كنارم دلگرميه🫀🫂 با وجود همه روزاى سختم ، کنار تو بودن درست ترین انتخاب عمرم بوده و هست ((( : گاهی وقتا به این فکر میکنم که زبونم لال اگر تو نبودی کنارم الان کجا بودم ؟! این تو بودی که بهم یاد دادی با مشکلاتم بجنگم ، تو بودى كه شونه به شونه كنارم بودى️