تو زیباترین قسمتِ زندگی منی :))❤️🩹 Raya"mn:)💗 ️
تو آغازی. تو دریای جنوبی. تو بوی جنگل های گیلانی. تو صدای سنتورمی. تو نور آفتابی. تو اولین گل گلدونمی. تو خنکیِ هوایی. تو هوای بهاری. تو شعری. تو معماری یک اثری. تو آسمان قبل از طلوعی. تو بارون پاییزی. تو مثل خونهای. تو نگاهی،صدایی،حس لامسه ای. تو دلیلی. تو،تو همه چیزی✨🌱️
متعهدم به دوست داشتن تو تا ابد :)🫂💋❤️
خنده ات را دوست دارم در این سرای ویرانه زلف بافته ی روی شانه را دوست دارم دوباره نزدیک می شوم برای آغوش حس خجالتت را دوست دارم آری چند لحظه بود این حس آرامش عطر موهایت را نیز دوست دارم محبوبم آغوشت را از من نگیر گرمای شانه ات را دوست دارم
ولی هیچکس چشماش مثل تو قشنگ نیست هیچکس مثل تو نمیتونه انقدر قشنگ بخنده هیچکس به اندازه تو برام دوست داشتنی نیست من چیز زیادی از دنیا نمیخوام همین که همیشه تو بغل تو باشم واسم بسه💙