یک چیزی هر چقدر ساده باشه ولی با عشق باشه همیشه قشنگع:) واسع همونه خیلی از آدما وقتی همسرشون یا عاشقشون بهشون یک شاخه گل کوچولو میدن ذوق میکنن چون اون گل نیست؛ [عشقِ ]ک رد بدل میشه ...
عشق دو طرفه؛ دوست داشتن دوطرفه.. چقدر خوبه... ۵۰ درصد من ۵۰ درصد تو. اینجوری کامل میشیم.(اینو همه میدونن)
فقط این وسط یک چیز رو فراموش نکنیم! ما آدما حالمون یه روز خوبه، یه روز نیست... یه روز حوصله داریم، یه روز بیحوصله میشیم... وقتی میبینی من ۲۰ درصد هستم تو ۸۰ درصد باش! اگه هم تو ۱۰ درصد شدی من سعی میکنم ۹۰ درصد باشم! اینجوری بازم ۱۰۰ میشیم. عشق همینه! یعنی اگه حالت خوبه واسه خودت ول️