یه جمله ی قشنگ کوردی هست که میگه : " تَنیآ نفری دَه نام دلم " یعنی بین این همه آدم که میشناسم تو توی دلم تکی ! 💗🫶 ️
پیر مرد از صدای خر و پف پیر زن هر شب شکایت داشت. پیر زن هرگز نمیپذیرفت. شبی پیر مرد آن صدا را ضبط کرد که صبح حرفش را ثابت کند. اما صبح پیر زن دیگر هرگز بیدار نشد. و آن صدای ضبط شده لالایی هر شب پیر مرد شد…“ ️
تو رو از دور دست ها دوستت دارم بدون اینکه بتونم عطرتو حس کنم، بدون اینکه بتونم تنت رو بغل بگیرم، بدون اینکه بتونم صورتت رو لمس کنم، فقط دوست دارم. بدون اینکه دستت رو بگیرم بدون اینکه قلبتو تسخیر کنم بدون اینکه تو چشمات غرق شم من به لج این عشق های چند روزهی گذرا که سرسری و از روی هوس زودگذرن مردونه دوستت دارم. 👰🏻🤵🏻