دلـَبرجان...💕 دوستت دارم بیشتر از عـشق آدم و حوا بـیـشتر از علاقه خـسرو شـیرین بـیشتر از مـحـبت لیلی و مـجنون (: بـیشتر از بـرگ های درخـت های جـهان بـیشتر از نـور روشـن خـورشید بـیشتر از مـهـربانی یـه مـادر... بـیشتر از بی نـهایت دوستت دارم ♥️💍
ولی تو مثل خونی میمونی که تو رگای من جریان داری،تو مثل خورشیدی میمونی که اگه نبود آسمونی نبود، تو مثل شیرکاکائویی میمونی که بدون اون نمیشه سَر کرد، تو مثل کل چیزایی میمونی که اگه نباشه این دنیا یه پاش لنگه :)❤️️
عاشق که میشوی دو قلب داری یکی در جسم خودت و دیگری در قفسهیِ سینهی کسیکه عمیقاً دوستش داری کسی که اگر پای ضربانش حتی لحظهای بلغزد نفس کشیدن را فراموش خواهی کرد عاشق که میشوی دو قلب داری ولی هیچکدام مال تو نیست💜️
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه : وقتی دو نفر همو پیدا میکنن و بهم شبیه ان و نزدیکن انگار که وجودشون بهم وصله؛ خدا خاکشون رو از یه جا برداشته. همین قدر قشنگ.🫀🥹❤️️