قوی بمون، با هم درستش میکنیم، بهت قول میدم، مثل همه اون روزایی که از پسش بر اومدیم، از پس این یکی هم بر میایم. ما سخت تر از ایناشو گذروندیم!از پس سخت تریناش بر اومدیم؛ چه شبایی که دعا دعا میکردیم صبح نشه اما شد و گذشت. میدونم ترسیدی، ولی پیشتم. بهت قول میدم یه روزی به این مشکلات میخندی. ولی الان باید کنارم باشی و باهم به سمت این ترس لعنتی قدم برداریم .️
” تـــــو “ مالک تمام احساسـم هستی.! تمام عشقـم.! تمام احساس ناب دست نخورده ام.! که حاضـر نیستم .. حتی ذره ای از آن را .. با هیچکس تقسیـم ڪنم .. با هیچکس جز ” .. تـــو️
وقتی پیام میدی یا به هر طریقی باهات حرف میزنم حس میکنم مغزم جوونه زده قلبم شکوفه داده تو وجودم پر از پروانه و شاپرکه دور قلبم پیچک پیچیده روی دستام شبنم نشسته لبخندم رنگ و بوی حقیقت به خودش گرفته :)🫀️