من دوستت دارم را مثله آیه هایِ ؏شـق هر روز با لب هایم بوسه می بخشم دوست داشتن انقدر زیباست که با ڪَـفتنش ، هر بار انڪَار صورتت را بوسه باران می ڪنم باز هم بڪَویم دوستت دارم تا لب هایت بوسه باران شوند...!؟💋💗️
بیا دوتایی همو تکمیل کنیم : مثل چایی و قند، چیپس و پفک، بالشت و پتو، ماه و خورشید، ابر و باد، هوا و نفس، اشک و لبخند و تموم ترکیبای بی نظیری که بدون هم معنایی ندارن بدون هم قشنگ نیستن ولی با هم زیباترین های این دنیا هستن :))💚🥺🫀️
من از دار دنیا فقط تورو دارم . که باهات حرف بزنم ؛ منتظرت بمونم ! دلتنگٺ بشم ، نگرانٺ بشم . رو کارات حساس بشم ، متوجهی ؟! فقطتوییکه .. اینقدرواسهمنمهمی🐚🤍(:️
تو انقد واسه من خوبی ک؛ انگار ی گاز از توت فرنگی ای! انگار ی کاسه انبه ای! انگار ی لیس از بستنی مورد علاقمی! انگار ی پاکت شیر کاکائویی! انگار ی فندق لا به لای پلاستیک تخمه هایی! انگار ی گوشه از قصری! انگار دریایی! انگار یه تیکه از بهشتی! تو بخشی از همه چیزای خوبِ دنیایی! تو تمامِ منی"💜(:" ️