اون خوابه سر ظهر منه اون نور روزای تاریک منه اون بارون وسطه بهار منه اون قند کنار چایی منه اون آخیشه منه اون خونه ی امن منه اون گرمای دستای سرد منه اون شیرینیه روزای تلخ منه اون روح منه اما تو یه جسم دیگه اون تکراری ترین تکرار نشدنيه منه اون خود منه اون امید من وسط ناامیدیای منه...
نیاز دارم دستمو بگیری،دورم کنی از اینجا؛مثلا باهم بریم جنگل، شب آتیش درست کنیم با چای آتیشی، پتو دورمون باشه،گوشی هم نبریم با خودمون، دورِ دور از فضای مجازی و از آدما، فقط من و خودت که حرفای همو میفهمیم :) ️
یه نشونه از ⸽عــْٰـاشق⸽ شدن بگم؟ کنــْٰـارش انقدر آرومــْٰـی دلت میخواد بگیری بخــْٰـوابی و خوابت میگیره، چون عشق باعث میشه تموم هورمــْٰـونهای آرامشبخش توی ما ⸽ترشــْٰـح⸽ بشه مثل کاری که تــْٰـو با من میکنی ⸽آرامشــْٰـم!⸽💋✨🪽️
انگار مزه لبات رو از خوشمزه ترین توت فرنگی های دنیا ساختن ، عطر تنت رو از خوشبوترین گلای دنیا ساختن ، مردمک چشمات رو با ستاره های آسمون و رنگ آبی آسمونی ساختن و میدرخشن ، روحت رو از جنس مخمل ساختن ، صدات رو با ریتم ضربان قلبت ساختن و آرامش دهندست. ️