تو آدم مني... آدمی که نمیتونم بدون اون زندگی کنم، آدمی که نمیتونم از دستش عصبانی بمونم، و آدمی که تو همهچی هوامو داره و خیالم از داشتنش راحته آدم امن من؛ آدم جون من؛ اینکه «آدم» یه نفر باشي مثل این میمونه که بهش تعهد داشته باشي...♥️🫂️
دیدی بغل کوچیک از یکی میگیری چه ذوقی داره؟ یکی بوست میکنه چه ذوقی داره؟ ذوق باز کردن هدیه رو دیدی؟ ذوق اون شبی که اولین گوشیو خریدی، یا اون ذوقی که شب قبل اون کار داری، که از شدتش خابت نمیبره تو از اون ذوقاهم برام قشنگ تری.️
خوشبختی یعنی... یه نفر باشه به خاطرِ تو ضربانِ قلبش بالا پایین بشه و تورو با تمومِ وجودش بخوادِت!♥️ ️
داشتن تو انقد خوبه که مهم نیست زندگی چقد بد پیش بره تو همین که باشی حالم خوب میشه !💙🌚 ️