یکی از با احساس ترین نامه های عاشقانه ، نامه ارنست همینگوی به مارلین بود : " این را بدان که همیشه عاشقت هستم،گاهی تو را فراموش میکنم،چنان که تپش قلبم را فراموش میکنم،اما قلبم همواره می تپد "️
بنظر من آدمی ڪه تو رو بلده خیلی بهتر از آدمیه ڪه دوست داره ... اونی ڪه بلدت باشه میدونه وقتی ناراحتی چطوری آرومت ڪنه میدونه وقتی خسته ای چطوری سرحالت ڪنه اصن اونی ڪه تو رو بلد باشه میشه نسخه دوم خودت .. نیاز نیس چیزیو واسش توضیح بدی یا سعی ڪنی قانعش ڪنی خودش میدونه چه ڪاری رو ڪی باید انجام بده:))!️
مثل خوابِ بعد از شش روز کم خوابی؛ در صبح جمعه میمانی عجیب میچسبی:)🤍🔗 ️
دلم با تو بودن میخواد .. کاش بودی تا جلومو بگیری... کاش میدونستی که من دوستت دارم.. کاش همون روز که بهم گیر میدادی بهت میگفتم.. اما..ای کاش هیچ ای کاشی وجود نداشت.. همه فهمیدن که روت کراشم.. همه فهمیدن که روم کراشی.. الا خودم و خودت..️