“گاه آرزو میکنم ای کاش برای تو پرتو آفتاب باشم تا دستهایت را گرم کند اشکهایت را بخشکاند و خنده را به لبانت باز آرد پرتو خورشیدی که اعماق تاریک وجودت را روشن کند روزت را غرقهٔ نور کند یخ پیرامونت را آب کند..️
مینویسم برایت دوستت دارم..! تو بخوان دلیل تپش قلبم؛ مینویسم برایت دوستت دارم..! تو بخوان آرامش قلب آشوب من؛ مینویسم برایت دوستت دارم..! تو بخوان بی تو این قصه من پایان ندارد... 💌🖇🔒• ️
تو مثلِ بوسهیِ اولی، مثلِ اولین شب تا صبح حرف زدنی، مثلِ اولین لمسی، مثلِ اولین نگاهی، مثلِ اولین پروانه، اولین ذوق و اولین رویابافیِ قبل خوابی؛ همونقدر قشنگ.️