مردِ من🫶🫀 در این جهان دو پهلو فقط در کنارِ تو میشود یک عمر آسوده خاطر ماند تو تنها دلگرمیِ من در این روزگار سرد و تاریک هستی در کنارِ تو در نزدیکیِ تو فارغ از این جهانم... تو برای من یک بغل امنیت را میسازی تو را به سبک شاعرانه در خاطرات قلبم هک میکنم^^ دوستت دارم پادشاه قَلبم! :)🦋💙️
- یه رفیق کُرد داشتم همیشه معشوقشو رو ‹ مالگم › با لحن قشنگش صدا میزد یه بار ازش معنیشو پرسیدم گفت : ‹ یعنی تموم دارایی من ، تموم چیزایی که تو این دنیا دارم ، همه خوبیا قشنگیا هر چی که دارم و ندارم فکر کنم از این کلمه قشنگتر وجود نداره برایِ وصف کسی که دوسش داریم . . و صدا بزنیم مالگم ِ من . . )!💙'🥲✨️
وقتی می گم از همه بدم میاد، وقتی می گم از همه خسته شدم، وقتی می گم دلم میخواد همه چیز و ول کنم و برم، منظور من از همه تو نیستی!تو همه نیستی!تو هیچ وقت برای من مثل همه نبودی! خودتو با این آدمای تکراری خسته کننده رو مخ مقایسه نکن!️